torsdag 29 maj 2008

En supporters bekännelser: Väntans tider

Idag slog det till på riktigt, 23.6 grader i skuggan utanför mitt fönster!
Underbart, har varit och kört pass, 12 personer på passet!? Fantastiskt! Varenda uteservering och liten gräsplätt är byst med folk! Stan lever verkligen upp när solen strålar. Då visar sig Stockholm från sin bästa sida, personligen så tycker jag att det är en av världens vackraste städer. Jag har ingen balkong i mitt hem men en otrolig takterass där man ser ut över HELA stan! Jag ser ända till Kista Science Tower utan problem. Jag brukar sätta mig på taket mellan skorstenarna och bara njuta...
Nog om det, nu har jag kört hårt på gymmet hela veckan, nu väntar en helg med skärgårdsutflykt, eventuellt lite klättring:) och på Måndag bär det av till Prag för att se METALLICA!!!
Ska bli så jävla kul!
Fattig som en kyrkråtta, men vad fan, Prag är billigt och en sådan här chans att komma ut i Europa och se världens bästa metalband kan man ju bara inte missa!
Har nu liveinspelningen från deras konsert i Stockholm förra sommaren i mobilen. När vi, ( ja, jag var där så klart) sjunger refrängen i " Nothing else matters" får jag ståpäls... Överlag så var det en bra konsert, mycket gamla sköna godingar stog på repertoaren.
Avslutningsvis, köp Runström NU!

Inga kommentarer: