tisdag 27 maj 2008

En supporters bekännelser: Borta bra men hemma bäst!

Hemma igen efter en vecka i Blekinge. Har varit utan dator hela veckan, rätt skönt faktiskt. Men nu behöver man komma ikapp lite igen. Kul att träffa mamma och hennes gubbe, men det roligaste är ändå att träffa gamla kompisar. Morsan har ju bott i Karlshamn i snart 30 år. Jag har själv bott där en period, men nu känns det avlägset, verkligen lugnt där nere. Ingen stress att tala om, skönt i och för sig men man längtar hem till pulsen efter ett par dagar!
Hann träffa några av mina bästa vänner, kul som fan, särskilt då jag inte träffat den ene på typ 3 år?
Vädret håller i sig, grymt fint! Synd bara att man inte riktigt kan njuta av det, extrajobb och jobbsökande tar mycket tid. Någon som har ett jobb över till en stackars arbetslös?
Nu är det bara att ta så mycket pass det går på gymmet, sen får man jaga andra jobb. Synd att man inte kan leva på pengarna från passen, en jävla bransch egentligen, taskiga löner och inga avtal att tala om. Kanske skulle starta ett fackförbund för fitnessbranschen? Hmm...
Nej, nu ska jag dra iväg och träffa min vackra Åsa, vi ska äta på Koh Phangan idag, fantastiskt Thai-ställe på söder.
Kram.

1 kommentar:

Micke sa...

Don Beppo du är nog den skönaste personen inom universums gränser, jag hoppas du får ett bra jobb och får in massor av stålar så du har råd med säsongskort nästa år också :P
Längtan är stor till den 7/7!!!