fredag 30 maj 2008

En supporters bekännelser: "For some people the sun never goes down"

Klyschigt? Ja...
Men coolt. Prenumererade på tidskriften KING under en period, men tröttnade. Tyvärr så finns det en brist i tidningsbranschen. Dom har en tendens till att upprepa sig. Kanske inte så konstigt när man skriver om specifika saker, men det blir enformigt. Jag börjar säkert bli gammal, men jag har insett att jag verkligen gillar klockor! Det är en av manlighetens få uttryck för "bling-bling". Tjejer har hur mycket som helst att välja mellan, men vi får gilla läget liksom.
Jag gillar klassiska modeller, gärna med stållänk. Har fastnat för 2 märken på sistone, "Jet Set" från S:T Moritz som kör FETA boetter! Assnygga! Hyfsat pris på dom också. Sen är det "Accent of Scandinavia" svensk design. Jag har en modell i stål designad av Daniel Jakobsson, fantastiskt snyggt ur! Tungt också, I like!
( Kolla bilderna brevid)

Inga kommentarer: