torsdag 8 maj 2008

En supporters bekännelser: Dagen efter..

Så jävla skönt! Att krossa turgården på betongbunkern är en underbar känsla, idag blir en bra dag.
Jag läste Expressens sportbilaga igår, där var det en journalist som uttryckte sitt missnöje med Bajens anfallare, att dom minsann var Allsvenskans sämsta. Tydligen kollar inte Expressens sportjournalister på statistiken. Hur många mål har Gnagets anfallare gjort?...
Tyvärr så missade jag ju matchen igår p.g.a. jobb, men jag tycker nog att klacken gjorde sitt jobb hyfsat ändå. Bra arrangerat Tifo, Hatten av grabbar! Lyckades hinna se andra halvlek på Läckerbiten, (för övrigt ett schysst hak med bra mat för bra priser.)
Fullkomligt flög upp med kniv och gaffel i högsta hugg, och munnen full av hamburgare när Paulinho tryckte in 1:an!
Kändes otroligt skönt att Palle och Davies fick göra varsin balja, det behövde dom för själjvförtroendet.
Annars är det fortfarande lite si och så med kommunikationen mellan Rami och backarna verkar det som, många onödiga situationer i går som kan undvikas om man snackar svenska med varandra!
Gårdarna såg håglösa ut, minst sagt.
Den där tysken, Tauer, vilken pajas! Hade jag varit tränare så hade jag blivit glad om snubben försvann till något skitlag i Engelska ligan.
På Måndag är det dags för Gefle på vårt kära Söderstadion. 3 nya poäng ska bärgas, vi på läktaren ska göra vårt jobb, då kommer killarna på plan också att göra sitt.
Hatten will be back!
Ciao.

Inga kommentarer: