fredag 13 juni 2008

Fredagen den 13:e...

Fredagen den 13:e idag. Otursdag enligt gammal folktro, men det är min födelsedag, och det är flera ggr som jag haft födelsedag just en fredag och hittills har det aldrig varit en otursförföljd dag för min del.
Igår fick jag min efterlängtade ortos. Skönt att kunna stödja på benet.
Idag är det party, World Class bjuder på kryssning med Birka Line. Egen hytt, 3 rätters och stor frukostbuffé. Trevligt.
Fast det blir väldigt lugnt från min sida, kryckor och tabletter är det som gäller...
Håll nu tummarna för Italien, hoppas jag hittar en tv som sänder matchen ombord...
Forza Azzurri!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Don Beppo!!!

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=LB78agIvmZI

Checka in denna!Du finns m på youtube!

Anonym sa...

Har du checkat in länken?

Det finns vissa likheter.. beppo tappat sin hatt, publiken väntar, och "Clownen beppo" säger väl ändå allt?